17 Nisan 2008 Perşembe

ÇİKOLATALI BİSKÜVİLER




BU TARİF GAMZE BURSA'NIN NET 425 GR ADLI KİTABINDAN...
TARİFİN ASLINDA BEYAZ ÇİKOLATA KULLANILMIŞTI BEN BİTTER ÇİKOLATA KULLANDIM.

MALZEMELER
  • 250 gr.margarin oda sıcaklığında beklemiş
  • 3 su bardağı un
  • 1 paket vanilin
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 paket (80gr)bitter çikolata
  • 2 küp şeker büyüklüğünde tereyağ
  • süslemek için toz fıstık

YAPILIŞI

  • Un,margarin,vanilin ve pudra şekerini yoğurun.hamurun toplanması biraz zor olabilir ancak sonuçta çok güzel bir hamur ortaya çıkıyor.
  • Hamuru merdane ile en fazla 1cm olacak şekilde açın ve dilediğiniz kalıpla bisküvilere şekil verin.
  • Önceden ısıtılmış 160 derece fırında 15 dakika pişirin.
  • Çikolata ve tereyağını ister benmari usulü istersenizde benim yaptığım gibi mikrodalganın çözdürme programında eritin.mikroda eritiyosanız beraber koyduğunuz yağı ve çikolatayı 2 -3 dakika çözdürün ve çıkardıktan sonra karıştırın.
  • Soğuyan bisküvilerin üstüne çikolata sürüp istediğiniz malzemeyle süsleyin...

AFİYET OLSUN...

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Meltemcim çok güzel görünüyor bisküviler.Son zamanlarda bende güzel bir biskuvi tarifi arıyordum tarifini deneyeceğim..

SEDA dedi ki...

Meltem, öncelikle blogunla tanışmama vesile olan yorumun için teşekkür ederim. Bisküvilere bitter kullanman pek isabet olmuş gerçekten çünkü çok nefis görünüyorlar. Ellerine sağlık. Bundan sonra ben de senin takipçinim :)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok sahane görünüyorlar,ellerinize saglik.Sevgiler.

meltem dedi ki...

sevgili zerrin uğradığın için teşekkür ederim yaparsan sonuç hakkındaki yorumlarını da yazarsan çok sevinirim...

sedacım ben de sana teşekkür ederim ayrıca ben de bezelye yaptım senden özenip :)takiplerinize layık olmaya çalışıcam efendim :) sevgiler...


sevgili senem yorumunuz için teşekkürler bloğunuzdaki müzik harika ...sevgiler ...

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzeller yapımıda kolaymış ellerine sağlık cnm
öptüm
sevgilerimle

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Meltem bu ne güzel görüntü böyle, gaza gelip mutfağa gireceğim şimdi. İnan kendimi tutuyorum son 1 aydır yememek için ama ne zaman blog gezsem kendimi mutfakta buluyor ve yiyorum da yiyorum :(

meltem dedi ki...

sevgili hande uğradığın için teşekkürler bloğuna baktım şimdi bende buluşmalarınızdan birine katılmak isterim bir gün ...başak burcuyuz hımmm...

esracım teşekkür ederim bu yemek yeme olayı nolcak hiiççç bilmiyorum ama çok seviyorum...
senin misafirin geldimi?
sevgiler...

Rakunt ideas dedi ki...

Meltem çok lezzetli görünüyorlar.Ellerine sağlık.

meltem dedi ki...

tuğbacım çok teşekkür ederim senin de ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık, en kısa sürede deneyeceğim. Ayrıca sayfan da çok güzel.

Meltem Bektaş.

resimli yemek tarifleri dedi ki...

bisküviler harika görnüyor , iştahı kabarıyor insanın , teşekkürler

sarımutfak-hande dedi ki...

olsa da yesem:))ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Mükemmel görünüyorlar. Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...


Our updates Recent articles: